Suck....

Helgen gick förbi och jag var bara hemma på lördagen och söndagen.
Jag är inne i en extra trött period igen.... tydligen.
Jag vilade och sov igenom helgen..... ja, nästan i alla fall.
Tråkigt, men sant!
 
På förmiddagen idag var jag iväg och jobbade mina fyra timmar... och jag hade
mer än fullt upp... puuh.
Det är fortfarande väldigt rörigt på jobbet.... med det mesta....  och stressigt.
 
Efter jobbet vilade jag.... sen har jag försökt göra något i alla fall.... trots tröttheten.
Jag har besökt tvättstugan några gånger.... varit ner på Konsum och handlat....
och gjort kvällsmaten.
Men tyvärr orkade jag inte ta mig ner till vävningen idag.... på grund av tröttheten och
sen har jag värk i axlarna och ont i huvudet.
 
Snart ska jag i alla fall lägga mig för natta och jag hoppas på god sömn.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0