På vägen till frissan.......

Idag har vi haft ljuvligt väder!... lagomt varmt, soligt och lite blåsigt.
Det är väder som passar mig bra!
 
Idag jobbade jag halva dagen.... det räckte gott och väl.
 
På dan fick vi besök av Helena.
 
På eftermiddagen var jag till frissan.
På vägen dit stannade jag till några gånger och tog kort på omgivningen....
som kommer sist i detta inlägg.
 
När jag kom från frissan så hann jag hem en liten vända innan det
var dags för mig att ta mig till Lotta och få en timmes skön fotvård.
 
Efter fotvården åkte jag, Hasse och Johanna till Lyviksberget och till Coop
och handlade.
 
Kvällen har jag tillbringat här hemma... i lugn och ro....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0