Ingen sjöluft idag......

Så har denna arbetsvecka startat.
Den började med att jag hade fullt upp och så lär den väl fortsätta.... veckan ut.
 
Vi har haft ännu en solig och varm dag.
Men idag orkade ingen av oss ut på sjön.... även om det skulle ha varit skönt
att få bada och njuta av det fina vädret.
Men solen och sjöluften tar ju musten ur en.
Man blir ju helt slut av att vara ute på sjön en hel dag....
 
På eftermiddagen cyklade jag och Hasse upp till mina föräldrar.
Där blev det fika, prat och lite tittande på VM i friidrotten.
 
Senare på eftermiddagen var jag och Hasse ut och cyklade en liten vända.
Vi stannade till vid brorsan och dom.
Molly ville visa oss något...... en "Panda katalog" som hon sålde för.
Så faster beställde väl lite grejer ur den.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sabine

Hej Jaana,
grattis till din födelsedag!
Hoppas at du har en bra dag idag.

Hälsningar fran en molnig Tyskland

Sabine

Svar: Hej Sabine!Tack! :)
Jadå, jag har haft en bra dag.
Kram!
jagjaana.blogg.se

2015-08-25 @ 09:27:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0