Anslutit mig till skaran.......

Då har även jag anslutit mig till skaran av sjukskrivna på grund av
influensa/förkylning.
 
Helt klart att vi har en epidemi på jobbet... för vi är så många som är sjuka nu.
Det är så många som har insjuknat samtidigt... under en veckas tid.
 
Jag var iväg och jobbade igår, men så här i efterhand så borde jag ha
hållt mig hemma redan igår.
Jag var ju sjuk.... febrig.... snorig...huvudvärk...yrslig...hade ont överallt....osv.
Det var helt enkelt skitjobbigt att jobba igår, men jag får väl skylla mig själv
när det var jag själv som envisades med åka och jobba.
 
Jag sitter här febrig och sjuk och tittar ut på solskenet..... hör hur fåglarna
"vår-kvittrar" och hur det är takdropp hela tiden.
 
Och självklart, så längtar jag ut.... eftersom jag vet att jag inte kan gå ut idag.
Är det inte konstigt?
Att man alltid längtar efter det man inte kan göra eller få!?!?!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0