Fredag och lite krasslig......

Jag nyss avslutat tv-kvällen med att titta på "Skavlan" och före
det tittade jag på "På spåret".
 
Idag på jobbet hade jag fullt upp och tiden gick fort.
Tur det, för jag har känt mig lite krasslig sen igår.... så det var lite jobbigt att jobba.
Ena stunden fryser jag.... nästa stund är jag varm....huvudvärken kommer och går....
jag har ont i lederna, mest händerna och fötterna.... är lite rosslig i halsen.... osv.
Flera stycken på jobbet gick hem tidigare idag på grund av sjukdom.
 
Efter jobbet blev det vila och sömn framför tv:n.
 
Senare på eftermiddagen ringde Lina och undrade om vi ville komma på kaffe.
Och det ville jag och Hasse, så vi promenerade ner till brorsan och dom.
Det var riktigt skönt väder ute då.
Värre var det när vi skulle gå hem.
Då blåste det en del, så det var lite kyligt och ruggigt.
 
Ja, sen har vi bara varit hemma i lugnan ro.....
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0