Flera flugor i en smäll......

Jag har varit hemma från jobbet idag med.
Ryggen känns inte riktigt okej..... och jag är fortfarande trötter och
jag mår fortfarande inte riktigt bra.
 
Efter lunch skulle Johanna åka upp till Ludvika och gå i affärer med en vän.
Eftersom jag hade tänkt ta en liten promenad idag.... sägs vara bra för ryggen....
och jag hade även tänkt handla på Coop och vara till Apoteket, så blev jag med Johanna till Ludvika.
Då slog jag ju flera flugor i en smäll.... nytta med nöje.... ja, promenad mellan affärerna
och sen mina måsten i de olika affären.
 
Vi gick runt i olika affärer... vi var in på Engelens café (första gången som jag är
inte på ett café och jag fikar inget (tror jag)...inte ens dricker kaffe.
Jag åt istället på min medhavda banan).
 
På Åhlens shoppade jag loss.
Jag köpte mig en dyr parfym.... två par byxor, varav ett par var på rea.... och en blus/tunika...
och ett par strumpbyxor (till Johanna)..... och en duschdraperi.
 
Sen var vi upp till Coop på Lyviksberget och shoppade.
Där var det mycket folk.
 
Sen åkte vi hem.
Och kvällen har jag tillbringat här hemma.
 
Klockan 20.00 ska jag titta på "20 år med nyårskarameller" på 4:an.
Sen klockan 21.00 ska jag titta på "Skavlan" på SVT1.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0