Dåligt med hjortron.......

Imorsen åkte Hasse och farsan med husbilen mot norra delen av Dalarna.
Dom skulle dit och plocka hjortron tills imorgon någongång.
Men riktig så blev det inte.
Dom kom hem redan idag, mot kvällningen.
För det fanns knappt några hjortron.... och det dom hittade var fortfarande omogna.
 
Medans Hasse var iväg på sin roadtrip, så fick jag bland annat besök av Molly.
 
 
 
 
Hon kom precis när jag skulle till med att laga iordning dagens lunch.
Så jag fick god hjälp av Molly att fixa till grönsaker och att göra iordning
laxbitarna som skulle in i ugnen.
 
Tidigare ikväll var jag iväg på fotvård.
Det är alltid lika skönt att bli ompysslad om fötterna.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0