Hur tänker dom?........

På jobbet hade jag fullt upp.
Och det är väldigt rörigt och stimmigt där nu.
 
Vi har börjat att flytta vissa saker till övervåningen.... t ex så är omklädningsrummen där nu.....
och samtidigt håller dom på med diverse byggjobb.... och samtidigt ska vi försöka
flytta resten dit upp....men ingen vet när och hur.... och ibland så är det hundra frågor och
funderingar om något, men det är ingen som vet svaren...... och då tror dom flesta
att jag (och de övriga kontoristerna) ska veta ALLT.
Jag förstår inte hur dom tänker?..... för all personal förväntar sig att man ALLTID ska sitta
och finnas vid sitt skrivbord... men/och samtidigt förväntar dom sig att man ska veta ALLT
som sker och händer på jobbet....dom verkar tro att man har sett och hört allt....
Så hur tänker dom?!?!?
Vi kan ju inte samtidigt vara överallt OCH sitta jämt vid skrivborden!
 
 
Idag har jag mest varit hemma efter jobbet.
Men jag tog en cykeltur, på eftermiddagen, ner till brorsan och dom och drack kaffe.
 
Nu ska jag gå ner till tv:n och kolla på den andra, och sista, delen av
intervjun med prins Carl Philip och Sofia.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0