Njutit av lugnet......

Efter det att jag kom hem från jobbet så har jag bara varit hemma
och njutit av lugnet.... och inte gjort något strörre väsen.... utan bara varit.
 
Mattias har varit hemma.... till och från.
Men när han väl har varit hemma så har han hållt sig inne i sitt rum och
han har varit ovanligt tyst idag.....
Hasse jobbar eftermiddag och kommer snart hem.
Johanna har varit i hennes pappas lägenhet sen igår.
Hon passar på att bo där, för sig själv, medans lägenhetern är "ledig".
 
Fastän jag har tagit det lugnt och njutit av lugnet, så är jag trött.
Så det dröjer nog inte länge till innan jag kryper ner i sängen och lägger mig för att sova.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0