Vi överraskade Johanna.....

Igår på eftermiddagen var jag ner på Konsum och handlade fika.
Sen åkte jag till brorsan och dom och hörde med kidsen om dom ville
följa med mig på en lite utflykt.
Jag fick med mig Molly.
 
Planen var att jag skulle ta lite höstbillder efter vägen till Borlänge, innan
vi skulle åka och överraska Johanna.
Men det blev lite dåligt med fotosafarit. Vi stannade till två gånger...snabba vändor.
 
Väl framme i Borlänge, på Fornby, så lyckades vi med att överraska Johanna.
Vi fikade våran medhavda matsäck inne i Johannas rum.
Sen fick vi en liten visning av internatet..... och vi träffade även på några av
Johannas internatvänner.
Det var en trevlig och spontan utflykt, men vi hann inte vara så jättelänge hos Johanna.
För vid 18-tiden skulle jag på vävningen.
 
Jag hann hem och vända... med nöd och näppe.... innan jag skulle iväg och väva.
Men jag hann väva en hel innan axlarna sa ifrån....
 
När jag kom hem så dröjde det inte länge förrens serien "Ängelbyn" började.
Tittade på den och sen var det bara läggdags kvar.....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anki_Coffeebean

Vilka vackra bilder! Du skulle jobba som fotograf. Du har öga för vackra motiv.
Kramisar

Svar: Tack Anki! (generad) :)Kram!
jagjaana.blogg.se

2015-10-15 @ 09:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0