Jag drog i "nödbromsen"......

Igår blev det en riktig hemma-dag för mig.
Jag var inte ens iväg till jobbet.
 
När jag vaknade igår morse, för att jag skulle till jobbet, mådde jag ingen bra alls.
Så jag ringde till chefen och sa att jag skulle bli hemma.
Själv kallar jag det för att "dra i nödbromsen".....
 
Så igår sov jag mycket fram till sena eftermiddagen då Molly ringde och
väckte mig och bjöd oss på kaffe.
Johanna som också hade kommit hem på eftermiddagen följde med och fikade.
 
Mot kvällningen åkte Johanna tillbaka till internatet.
Dom skulle ha fest där.
 
Själv slötittade på tv:n igår kväll.
Jag och Hasse tittade bland annat på "Doobidoo",
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0