Fikat......

Jösses, vad helgerna går fort!
 
Jag är inne i en tröttperiod igen...ja, då jag är mer trött än vanligt.
Jag har inte orkat gjort så mycket......
Men det har blivit lite plock och städ här hemma... och idag har tvättmaskinen
fått göra rätt för sig.
 
Fikat har jag gjort i helgen.
Igår var jag och Hasse till mina föräldrar och hälsade på.... och då blev det fika.
Sen igår, mot kvällningen, kom Lars förbi här hemma på kaffe.
 
Idag har jag fikat med Katja.
Hon kom hit och hon hade med sig tårta som vi mumsade på till kaffet.
 
Tidigare ikväll kom Molly och hälsade på mig.
Men vi fikade inte.... utan vi åt kinamat (rester från igår) och sen till efterrätt åt vi glass.
 
Tänker avsluta denna helg med att titta på kvällens avsnitt av serien "Springflod".
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0