Jobbet.....

Sitter på jobbet just nu.
Det är andra dagen som jag jobbar mina nya arbetstider, 11-15..... för igår var jag ledig.
 
Jag kan inte säga än vad jag tycker om mina nya arbetstider......
Det känns i alla fall konstigt att åka och jobba så sent på dagen.
Jag har ju snart i 22 års tid börjat min arbetsdag kl. 07.00.
Det positiva med de nya arbetstiderna är ju att jag slipper vakna i ottan och jag kan
unna mig lite längre sömn.... om jag vill.
 
Nu gäller det bara att hitta en bra rutin på morgonen, så att man tar tillvara på tiden
fram tills det är dags att åka och jobba.... på ett eller annat sätt.....
 
De här två dagarna som jag har jobbat, denna vecka, har jag börjat så sakta
och så smått med mina nya arbetsuppgifter.... och jag hoppas jag får mer att göra
så att arbetsdagarna går fort fram.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0