Ingrid Bergman....

Var till jobbet idag, men jag åkte hem tidigare och sjukskrev mig.
Men innan jag åkte hem så var jag först förbi på Synsam med mina glasögon...igen....för
hundratrettielfte gången....suck.
Vänstra linsen är fortfarande inte bra!
 
Förra veckan när jag var till Synsam så justerade dom glasögonen, men nej!
Nu har jag ont i ögat och den tåras hela tiden.
Så drygt och jobbigt!
 
Idag gjorde dom ingenting med glasögonen då deras datorer inte funkade.
Men dom mätte något och tog trycket på ögonen och sen skulle dom kolla vad som
stod i mina pappren när datorerna funkade igen... och sen höra av sig till mig.
Men dom hörde aldrig av sig idag..... hmmmm......
 
På eftermiddagen fick jag/vi besök av Teresa.
Vi pimplade i oss kaffe och tjattrade för fullt om ditten och datten och
vi hade det trevligt.
 
 
 
 
Tidigare ikväll tittade jag på en dokumentär om Ingrid Bergman.
Den var bra och intressant, tycker jag.
Jag har alltid "fascinerats" av henne...ja, lite så där....typ...
Och jag har alltid tyckt att hon var en riktig skönhet.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0