För ett år sen.....

 
För ett år sen...exakt....var jag, Hasse och Johanna ut på sjön och till "Persson bryggan".
Vi åkte skoter....Hasse pimplade....och vi åt av våran matsäck.... och vi värmde oss
vid elden. Ja, vi hade en skön utedag...trots det mulna vädret.
 
Hittills i vinter har vi inte varit ute på isen och det skulle aldrig ens falla mig in att ens
tänka tanken på att åka ut på isen med skoter...eller ens gå ut på isen.
Nä, isen är alldeles för tunn och "lömsk"....
 
Skoter har jag inte heller åkt denna vinter.... än.
 
Tråkigt när det inte blir en rejäl vinter när det ska vara vinter.... så att man kan åka mycket
skoter på skoterlederna och på sjön.... och vara ute en heldag på sjön/isen med
en fullpackad matsäck och "bara vara".
Det saknar jag!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0