Oviss framtid.....

Jahapp.... då har jag fått besked om min framtid här på jobbet.
 
Fick reda på, för ca en timme sen, att mitt jobb som löneadministratör kommer att
centraliseras (flyttas) till kontoret i Borlänge och till personalen som jobbar där.
Så om några veckor blir jag syssolös.... som det ser ut just nu i alla fall. 
 
Med andra ord så har jag en oviss framtid framför mig.... här på jobbet.
Och det känns väl inte så kul..... jag har ju trots allt jobbat med kontorsjobb och löner
i över 21 år nu......
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ejmis

Fy så jobbigt! Håller tummarna för att det löser sig. Kram!

Svar: Tack ejmis! :)Kram!
jagjaana.blogg.se

2016-01-20 @ 17:38:37
URL: http://ejmis.blogg.se
Postat av: Lena

Nej va tråkigt, hoppas det ordnar sig för dig

Svar: Tack Lena!Ja, det är tråkigt när man inte vet vad som komma skall.
Kram!
jagjaana.blogg.se

2016-01-22 @ 12:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0