Sängar....fika....skogen.....

Idag har jag, Hasse, Johanna och Mattias varit till Mio i Ludvika.
Vi var dit och tittade på sängar.
Eller rättare sagt; vi var dit och provlåg en massa olika sängar.
Till slut, efter nästan två timmars provande och funderande, så lyckades vi alla att hitta
  en varsin säng som vi tyckte kändes bra.
Men det är ju svårt att veta om det blir bra efter att man har provat en massa olika
madrasser, fram och tillbaka, och på den korta tiden som man ligger på just en madrass.
Men det är bara att hoppas att vi valde rätt och att vi blir nöjda med våra nya sängar....
 
När vi kom hem igen så var jag, Hasse och Johanna hem till brorsan och dom på fika.
 
Idag har även jag och Hasse grejat lite ute på altanen så nu börjar den blir färdigmöblerad.
 
På kvällen var jag, Hasse och Johanna ute i skogen, uppe på Uvberget, och letade
efter en gren.... och till sist hittade vi en som fick duga.
För ska jag leta efter "den grenen"..... den som jag har en bild av inne i mitt huvud...
ja, då lär jag bli utan en gren.... för just "den grenen" lär jag nog aldrig hitta....
 
 
 
 
 
 
 
,
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0