Helg = TRÖTT!.....

Jag har varit trött hela dagen idag och jag har inte orkat göra något vettigt.
Tråkigt, men sant!
 
Hasse har också varit trötter idag.
Johanna med. Hon är fortfarande sjuk, men hon är lite piggare nu.
Mattias vet jag inte. För han har varit hos en kompis sen igår. Dom LAN:ar.
 
Idag lyckades jag även bita sönder en tand i underkäken.
En tand med en gammal amalgamfyllning i.
SUCK!
Det kommer att bli ännu ett "spontant" tandläkarbesök som kommer att lämna
ett hål i plånboken....
Nu är det bara att hoppas att jag får en akuttid på måndag......
 
Ikväll har vi, här hemma, tittat på Mellon.
Gulliga Frans vann. Roligt för honom och jag missunnar honom inte segern.
Personligen tyckte jag att det fanns andra låtar som var lite bättre...
 
Efter Mellon hann vi se herrarnas längdskidåkning.... säsongens sista tävling...
tror jag....
 
Och snart är det sängen som gäller för mig....
 
God natt!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0