????? och flera ??????........

 
 
Jag undrar vad som har blivit sagt om mig på jobbet, efter det att jag gick ut på praktik???
För idag när jag kom tillbaka till jobbet så fick jag höra både det ena och det andra....
 
Många på jobbet var glada att se mig och hälsade mig väkommen tillbaka.
Det är ju kul att någon har "saknat" mig.
 
Det var många som sa att nu äntligen blir det ordning och reda på lönerna.
(inget jag ska göra, vad jag vet).
 
Många undrade hur det var/kändes att komma tillbaka ..... andra trodde att jag hade
varit i Borlänge och jobbat.
Någon trodde till och med att jag hade fått sparken.
 
Jag fick även tips om att byta fack så att jag skulle få rätt hjälp nästa gång....?
(vet ej vad dom syftade på... och vill nog inte veta det heller).
 
Några tyckte att det var bra att jag var tillbaka och därmed visade att man kan
få "rätt" mot arbetsgivaren och att dom var tvugna att "krypa till korset"....?
(samma här...vet ej vad dom syftade på).
 
Någon undrade om det kändes skönt att komma tillbaka när jag hade fått rätt?
(vet ej vad dom syftar på)
 
Många tyckte att jag hade blivit illa behandlad när jag blev av med arbetsuppgifterna.
 
Jag fick även höra lite olika förslag på vad jag ska syssla med...som dom i sin
tur hade hört talas om.
Många av förslagen har inte jag hört talas om....än i alla fall.
 
 
 
 
 
Jaaa-a.... det var så rörigt med alla dessa frågor... funderingar....förslag....påståenden.....osv.
Jag hade fullt upp att hänga med i allt... och helst av allt ville jag bara slippa allt det där.
 
Hur som haver, så överlevde jag första dagen.
Jag sitter i samma kontor som driftledarna och jag ska få ett eget skrivbord.
Idag satt jag på en driftledares plats, som är på semester.
 
Det jag VET, så ska jag ha hand om inköp.
Beställa varor, material, arbetskläder osv.
Ha koll på lagret med material.
Registrera följesedlar i inköpsportalen.
Och diverse (vad det nu kan vara?) uppgifter för att avlasta cheferna.....
 
Ja, ja.... det visar sig väl med tiden vad jag ska syssla med....hoppas jag.....
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ejmis

Blir du kvar där nu då?

Svar: Ja, just nu i alla fall.... som det ser ut.... men man vet ju aldrig.....
jagjaana.blogg.se

2016-05-24 @ 21:25:07
URL: http://ejmis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0