Vi hittade det vi sökte.....

På jobbet fortsätter vi med nötandet av inköp.
Vissa moment har jag lite koll på och vissa moment har jag noll koll.
Det är så mycket man ska hålla reda på och ha koll på i huvudet.... och mycket är
"specialare"... ja, sånt som avviker från den "normala" inköpsrutinen....eller hur
jag nu ska förklara det?....
 
Efter jobbet hann jag bara hem och vända, för sen åkte jag och Hasse tillbaka
till Ludvika för att titta efter en ny tvättmaskin.
Vi tittade och vi hittade en tvättmaskin som vi tyckte verkade bra.
Så nu är det bara att hoppas att vi blir nöjda med den.
Vi ska hämta den någon dag denna veckan.....kanske redan imorgon....
 
När vi ända var i Ludvika så stannade vi till vid Willys och handlade.
 
När jag kom hem så kände jag mig helt slut.
(Sov jättedåligt inatt, mer än vanligt).
 
Så någon vävning blev det inte för min del idag....jag hade helt enkelt ingen ork
eller energi till det....tyvärr.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0