Terminsavslutning.....

Efter jobbet på Ubbes var jag och Hasse till Borlänge.
Där var vi in på Kupolen. Hasse köpte lite nya kläder.
Jag passade även på att vara in på Apoteket.
Vi var även till Norra Backa.
Där blev det ett besök på Jula (Hasse) och på Coop.
 
Jag hann vara hemma en liten stund när vi kom hem från Borlänge innan
det sen var dags för mig att gå på vävningen.
Idag hade vi terminsavslutning. Så nu är det ett uppehåll mellan jul och nyår.
Våran snälla vävlärare, Lena, hade dukat upp bordet med en massa gott som hon bjöd oss på.
Vi fick köttbulle-rödbetssallads-macka och julmust.
Sen blev det kaffe med olika godbitar, chokladgodis, skumtomtar, clementiner
och pepparkaka med ädelost.
Mmmm... det smakade gott!
Lena fick en julklapp från oss alla och sen fick vi en varsin julklapp av Lena.
 
 
 
 
En fin ljuslykta som även är ett återbrukshantverk som säljs i en
inredningsbutik här i byn.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0