1245 dagar.....


Det är alltså 1245 dagar sen som jag slutade att röka.
Det är 3 år, 4 månader, 3 veckor och 5 dagar sen..... och jag kan fortfarande
bli så jävla röksugen emellanåt!!!
Bara så där!!!
 
Just nu är jag inne i en period då jag är "lite för fixerad" på rökningen.
Jag blir sugen för minsta lilla... typ när jag ser någon röka i verkliga livet, på tv:n eller på bilder,
 när jag känner cigarettlukt, när jag ser fimpar på backen...osv.
Det vattnas i munnen på mig när jag ser och känner allt detta!
 
När jag kommer in i en "röksugen-period" så drömmer jag även om rökning.
Drömmarna handlar om hur lycklig jag blir när jag bestämmer mig för att börja röka igen...
hur pirrig jag är när jag ska köpa min första ask....hur underbart det känns och hur
gott det smakar med den första cigaretten.... hur jag får panik när jag tappar bort en ask
med cigaretter och jag blir helt utan cigaretter....osv....osv.
 
Hur sjukt är inte detta!?!
Hur lång tid ska det ta/gå innan man blir helt fri från suget?
Kommer jag att få kämpa mot detta suget hela livet?!?!?!?!?
 
#!¤&#%"!%"!¤& gift det är!!!!!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0