Jobbmässigt.....

Vad händer jobbmässigt då?
Njaaa... inte så mycket... tyvärr.
 
Jag är till jobbet, och just nu har jag fått lite att göra.
Jag sorterar bland pärmar och mappar....rensar bort det som ej längre
behövs arkiveras.
"Skitjobb"...."trökjobb"... som ingen annan vill göra...typ...men det är bättre det än att bara
sitta rakt upp och ner i matsalen.
 
Sen håller jag på och letar efter en praktikplats.
Men det är inte det lättaste att få tag på rätt folk... och när man väl får det så
leder det tyvärr inte till någon praktik....än.
Inom det administrativa är det lite svårt här jag märkt.....
 
Idag har jag pratat med chefen på Ludvika bibliotek.
Hon hade ingen plats över för tillfället, men ville att jag skulle maila över min CV.
 
Ludvikas pastorsexpedition har jag också varit i kontakt med idag.
Där ville dom också ha min CV, men just nu kunde dom ej erbjuda mig en praktikplats.
 
Ludvika kommuns personalchef har jag ringt och sökt i några dagar nu, men
hon är väldigt upptagen kvinna och svår att få tag på.
Få se om jag lyckas få tag på henne imorgon?
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0