"Driva-tiden-älg-foto-safari".....

Jag är inne i en tröttperiod igen....det har varit så i några dag nu.....suck.
Jag måste vila och sova på dagarna för jag är så energilös och trött.
 
På eftermiddagen lyckades jag i alla fall släpa mig till gymmet
tillsammans med Hasse och Helena.
Trodde att det ev. kunde vara lungt på gymmet idag, så här på midsommaren.
Men siddu det var det inte!
Det var många fler, än vi, som inte var bakisar idag....hahahhaaaa.
 
På kvällen åkte jag och Hasse ut på en biltur....på en "driva-tiden-älg-foto-safari".
Tiden gick....lite foton blev tagna...men någon älg fick vi inte syn på, men
däremot såg vi ett rådjur.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ejmis

Fina foton. Sverige är fantastiskt!

Svar: Tack ejmis! :)Jag håller med dig om att vi har en fin natur här i Sverige.
Kram!
jagjaana.blogg.se

2017-06-25 @ 08:39:55
URL: http://ejmis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0