Thaiboxning.....

 
Idag var jag, Hasse, Johanna och Hasse2 och åt lunch tillsammans med Sofia,
kidsens storasyster.
Sofia var i Ludvika för att tävla i thaiboxning.
Då passade vi på att umgås med henne innan hon skulle tävla.
Det var så kul och trevligt att träffa henne, för det blir tyvärr inte så ofta som det händer.
 
 
 
 
Johanna och Hasse2 hade sen länge planer för kvällen.
Dom skulle på Halloween fest på Stallet.
 
 
 
 
Men jag och Hasse hade inga speciella planer så vi kunde gå och se på Sofias match som
var vid 20-tiden i Ludvika på Bamboos Fight Center.
 
 
 
 
Jag gillar INTE att se på kampsporter.
För jag tycker inte att det är någon sport när man "slåss".
 
 
 
 
 
 
 
Men eftersom det nu var Sofia som skulle tävla och hon var så nära Sme´backen,
så blev det så att jag tittade på hennes match.
 
Det var en upplevelse att närvara vid en thaiboxningsmatch, även om jag hade
lite svårt att "njuta" av den..... så att säga.
 
 
 
 
Sofia kämpade på bra och hon var så duktig.
Hon vann!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0