Ubbes...skidor...mello.....

Idag var jag till Ubbes Hörna och hälsade på "personalen" där.
Det var trevligt att träffa dom igen.... det var ju ett tag sen sist.
Ubbe hade fått massor av nya saker, sen sist jag var där.
Så idag lyckades jag inte gå därifrån tomhänt.
 
 
 
 
Dessa fyra ting fick följa med mig hem.
Hmmm... det var inga nödvändiga prylar och egentligen inget jag behövde ha.. men, men....
ibland "händer det bara"......
 
På eftermiddagen tittade jag på längdskidåkning på tv:n.
Det var femmilen från Holmenkollen.
 
Om ett tag ska jag bänka mig framför tv;n och titta på finalen
av Melodifestivalen.
Jag har ingen speciell favorit, utan det finns några låtar som är helt okej om dom går
vidare till ESC och sen finns det några låtar som INTE är okej om dom går vidare.....enligt mig.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0