Under kan ske.....



 Jag var ju före min semester och praktiserade på våran lokala radion, Cityradion 96,Mz.
Det var hur roligt som helst där och Karina som jobbar där är jätte snäll o trevlig.
Efter semestern så var det att återvända till sitt vanliga jobb på kontoret.
Det var faktiskt ingen vidare...kändes trögt och motigt......av någon anledning.
Frågade min chef om jag inte kunde få praktisera igen...för att göra något annat
än kontorsjobb som jag har gjort nu i 14 år.
Men han sa att det går inte....kanske nästa år (han sa väl mer, men jag skriver
så för att göra historien kort här på bloggen).
Det var ju inte det svaret man ville höra, precis. Så man blev ju besviken.
Och allt kändes ännu jobbigare......
Magen min började att krångla....har ju magkatarr.

Så i dag var jag tvungen att stanna hemma från jobbet....magen krånglar.
Ringde chefen och sa att jag blir hemma.
Han sa en massa + att han sa att vi syns på måndag igen.

MEN, någon timme senare ringer min chef upp mig.
Han ville tala om att jag kunde få praktisera nu i september, om jag ville.
Och om jag hade någon praktikplats eller om jag ville vara på radion.
??????????????  Jag fattade ingenting........
Trodde nog först att han skojade med mig.
Men inte...det ÄR sant!!!!
JIPPPPIIIIIEEEEEEEE!!!!!!!!!!!
Ringde Karina och frågade om hon ville ha mig tillbaka ett tag.
Och snäll som hon är, så var det inga problem som helst.
Jag börjar där på måndag igen.

Så under kan ske..... små som stora.
Känns skönt att få vara ifrån jobbet ett tag till och göra något helt annat.
Hoppas jag hittar lusten och motivationen till mitt jobb igen
under praktiktiden..... som sagt...under kan ju ske...hahhahahah.

Hur som haver, så är jag jätte glad och längtar till måndagen.
TACK Chefen!!!!
Som jag har sagt förut och hela tiden, så har jag en BRA chef!!!!!
Det är vad JAG tycker!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0