Bättre i dag....

I dag har jag mått lite bättre, mot i går.
Jag snörvlar och hostar fortfarande och är
tung i huvudet och allmänt matt... men jag mår
i alla fall bättre... så förhoppningsvis är det på väg
åt rätt håll nu.... att jag håller på att bli frisk.
Som jag mår just nu, så ska jag åka och jobba
i morgon... om jag inte blir sämre i natt vill säga.
"Peppar, peppar...."

Jag har nyss tittat på Bonde söker fru.
Usch, synd om dom som ej blev valda... eftersom
vissa av dom hade känslor för bönderna.
Jag skulle ALDRIG vara med i ett datingprogram....
och för den delen så behöver jag ju inte det.
För jag har ju redan min "prins"...hihihiihhhiiii.

Ha det så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0