Folk, folk, folk.....



I dag var vi till Ludvika och julhandlade....
Det var mycket folk överallt och nästan omöjligt att hitta en
parkeringsplats... man fick cirkla runt ett tag.
Och det spelade ingen roll i vilken affär man var i, så var det
köer till kassorna... och köer till inslagningsdisken.
Trångt och varmt var det med...
Men nu är det klart...puh.
Nu är det bara att slå in dom.

Efter shoppingturen var jag på fotvård.
Och det var så skönt så... passade perfekt till mina trötta
fötter.... efter allt köande... och spring....

Just nu är Johanna i Ludvika med kompisar.
Dom har varit på bio.

Mattias har sin kompis Markus här. Han ska även sova
över här.

Jag själv ska surfa lite och sen ska jag gå ner till
tv:n och kolla om det finns något roligt att titta på.

Ha det så bra i julstressen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0