Julbord....



I dag åt vi julbord på jobbet. Vi var till Ludvika gammelgård.
Våran chef ( f.d ) var också med oss... för sista gången.
Så det var lite vemodigt där ett tag.... snyft.
Men han lovade att komma och hälsa på oss någon gång.
Sen var det roligt att träffa alla, för vissa ser man inte så ofta.
Min f.d kollega Tobbe var också med... så det var så roligt
att träffa honom igen... sist vi träffades var förra året på julbordet.

Efter julbordet var jag till tandläkaren med Mattias.
Allt såg bra ut... puh.

Och som vanligt på måndag kl. 18.30 hade jag vävning.
Kul att väva, men i morgon är det inte så kul... då
kommer jag att ha ännu ondare i axlarna.... suck.

Ha det så gott!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0