Julfrukost....

I dag på jobbet fick vi julfrukost... risgrynsgröt, julbröd,
julost, leverpastej, kokt ägg, kaviar och skinka.
Det var gott... och sen var det mysigt när alla satt vid
borden med tändaljus.
Senare i dag skulle det även bjudas på jultallrik, men
den tackade jag nej till... jag har ju redan varit på ett
julbord, så det får räcka.

I dag har jag varit till läkaren... och nu var det en ny
läkare igen... den här gången en ryska.
Hade lite svårt att hänga med henne och förstå henne.
Hon sjukskrev mig på ½ - tid till den 12/1 -09.
Sen kan det bli att jag ska jobba 75%...
Sen fick jag även antibiotika och kortisonnässpray
till min förkylning.. ja, bihålsinflammation.
Så nu ska jag väl bli bättre....

Har även varit en sväng till radion...

Resten av kvällen har jag bara varit hemma och
tittat lite på tv och läst kvällstidningen ( Aftonbladet
+ bilagorna ), pratat i telefon och nu sitter jag här
vid datorn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0