Julklappsjakten har börjat....



I dag var jag och Hasse till Elgiganten och handlade
julklappar till kidsen....  usch, det blev DYRT!
Sen var vi även till Intersport och köpte målvaktsgrejer
till Mattias. Och sen var vi till Willys och handlade.
Mer än så blev det inte i dag.
Vi ska väl ut i julruschen i morgon igen.... och handla de
sista och de flesta klapparna... för jag är ju seeeent ute i år.
( Ve och förbannelse #¤&%##... att jag aldrig lär mig ).
Jag ser INTE fram emot det.... trängas med andra
stressade människor.

Senare på eftermiddagen var jag en sväng till radion.
Det var så tyst och lugnt där.... och ensamt.
Skönt att få vara för sig själv ibland.

Kl. 21.00 ska jag titta på Heartbreak Hotel på tv:n.
Det är ju den svenska filmen med Helena Bergström och
Maria L ( hon som spelar Sally ).





Kommentarer
Postat av: T

Vilken tur jag kikade in här !! Jag hade oxå tänkt se den filmen !!! SKa ta en snabb dusch - har varit ute på rask promenad i en time med Eva...det var underbart ! Det började snöa och jag hittade liiite av julkänslan !!!

kram !!!

2008-12-21 @ 20:39:07
Postat av: T

Svenska filmer...... oftast blir man bara besviken.... som idag..inte var den kul inte...sorglig..mest..patetisk.... Och va fasen - inte var dom väl SÅ gamla ???!!!! 41 och 42 !!! åldersnojja ???

Hahahahhaa

2008-12-22 @ 00:00:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0