Julpynten är framme....

Host, host... snörvel... harkel...
Jag och Hasse är fortfarnde krassliga...
Men vi båda ska försöka att jobba i morgon.
Få väl se hur det går....

I dag var Seppo förbi och grattade Mattias
och Johanna på deras födelsedagar.
Mina föräldrar kom också och grattade
Mattias. Så vi fikade och satt och tjolade en
bra stund.

Senare på eftermiddagen åkte jag till radion
för att få lite ensamtid.... och det var skönt.
Medans jag var på radion hade Mattias och Johanna
tagit fram juldukar och julpynt.
Och sen hade Johanna satt upp julgardiner i köket.
Åh, det är så roligt när ungarna fixar och donar hemma.
Jag tycker det är så skönt att slippa julpynta....
eller skönt att slippa göra hemsysslor överhuvudtaget...
Ungarna hade fixat det jätte fint!!!!
Så nu har vi tomtar lite här och där....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0