Min tisdag....

Har nyss tittat på Desprets och före det på Uggly Betty.
Det är mitt tisdagsnöje....

På jobbet i dag var det stressig... och rörigt... mycket
folk som sprang inne på kontoret.... det var allt från trasig
kaffemaskin till pennor.... vissa dagar är hemska...
man får inte sitta i lugn och ro och göra sitt jobb.
Alltid är det någon som kommer och avbryter en....

Jag och Hasse var hem till Marko o Lina och
Nellie och Molly. Som vanligt så var det fart på kidsen.
Det är så roligt att vara där och bara titta och lyssna på dessa
söta och gulliga tjejer.... man får alltid ett gott skratt....

När Mattias var på handbollsträning, var jag en sväng till radion.
Är i bland dit, när jag vill ha egen tid... lugn och ro... rensa huvudet...

Det var allt för denna gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0