Roliga brorsbarn....

I dag har jag, Johanna och Mattias varit till frissan.
Vi klipper oss hos Arja och nu har hon bestämt att hon
ska sluta, så i dag var det sista gången.... snyft.
Jag har gått hos henne sen jag var 14 år!!!!!!
Jag tycker det är jätte tråkigt att hon slutar....

Efter klippningen var jag och Johanna hem till
brorsan och dom.
Nellie håll på att skura golv... eller som hon
själv sa: Jag tvättar golv.
När hon var klar tyckte hon att golvet var
för blött, så då tog hon en handduk och torkade
golvet... hahhhaaaa.
Molly ville vara med överallt där Nellie var...
och det fick hon ju oftast inte. Men Molly
gav inte upp för det...hahahhaa.
Sen fick vi se och höra Molly trugskrattade.... hon
var då för söt och rolig då.
Man får sig många skratt när man är med
brorsans ungar....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0