Sämre i dag....

Var till jobbet i dag, men det var kämpigt.
Tung i  huvudet, huvudvärk och en näsa som rann
precis hela tiden....

När jag åkte hem från jobbet stannade jag till
hos Jonas och Katja.
Dom berättade om sin resa och sen fick jag
se över 400 st kort... på datorn.
Åååh, det såg så härligt ut...

Senare mot kvällningen var jag förbi hos mina
föräldrar och hjälpte dom att installera ett nytt
anitvirusprogram....

Jag har blivit sämre i dag med min förkylning...
Jag har snytit mig så mycket att jag är alldeles öm
i näsan... känns som om man är skinnflådd...
Bihålorna värker som bara den... och huvudet.

I dag var det vävning... sen gör vi ett juluppehåll.
Men jag var inte dit... eftersom jag inte mår så bra.
Jag har även bestämt mig för att inte gå till jobbet
i morgon....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0