Som en läkarjournal....

Det börjar bli lite "tråkigt" att blogga nu...
för jag tycker att mina inlägg för tillfället ser ut som
en läkarjournal... men, men... det är ju så min vardag
ser ut just nu.

I dag var jag till jobbet, men det var lite drygt.
Högra bihålan började värka igen... suck.
Klockan ett skulle jag hämta Mattias från skolan.
Men det slutade med att jag skjutsade Mattias
och en av hans klasskamrater hem till honom.
Hann inte mer än hem, så ringde Johanna och frågade
om jag inte kunde komma och hämta henne från
skolan. Så då åkte jag till Ludvika igen och hämtade
Johanna. Sen var vi in på Willys och handlade.
Och som vanligt så var parkeringen  full med bilar.

På hemvägen stannade vi till hos Nellie och Molly.
Det var full rulle på dom.... mer eller mindre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0