GOD JUL.....

Nu sitter jag här vid datorn och skaffar mig
lite julstämning genom att lyssna på julmusik.
Just nu lyssnar jag på Band Aid " Do they know
it´s christmas"... en gammal goding.

Johanna och Mattias har åkt upp till mormor och
morfar. Det är en jultradition för dom att åka dit
dan före och sova över där... och klä julgranen
och ditt och datt.....

Jag ska gå ner och börja slå in julklapparna.
Men först måste Hasse komma hem från affären.
Han skulle nämligen köpa tejp... som jag glömt.
Jag tycker det är roligt att slå in klappar i olika
sorters papper och band....

Nu lyssnar jag på Elvis Presley och "Silent Night",
åh, den är så fiiiin.....



Jag önskar er alla en riktigt GOD JUL!!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0