1:a advent....


( Bilden är från internet.. lite annorlunda adventsstake.... )

Jaha, då var det 1:a advent.
I dag har jag jobbat på radion med att sända dagens gudstjänst.
Carina kunde inte sända själv, för hon skulle stå på dagens
julskyltning och sälja saker.
Usch, det var så ruggigt väder i dag, så jag gick inte ens ner
på julskyltningen i år....

Jag har varit hemma och skrivit brev, tittat på tv:n, tagit fram
adventsstakarna och stjärnorna ( med Hasses hjälp ), surfat
runt på internet, läst och lite annat smått och gott....

Nu ska jag i alla fall gå och lägga mig, så att jag
förhoppningsvis är något så när pigg i morgon bitti... när
väckarklockan ringer strax efter 05.00....

Natti, natti.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0