Jobb i dag.....

Så var det veckans sista dag.
Jag ska åka till radion och jobba.
Just nu sänder Karina gudstjänsten, så
efter det ska jag åka dit och byta ut låtar för
nästa vecka.... men jag hinner nog bara byta
låtarna för 2 dagar... eller något sånt.

Hasse har åkt och jobbat.
Johanna är hos Evelina. Hon har sovit där i natt.
Mattias sitter för tillfället och spelar tv-spel.
Och jag ska snart gå ner och göra i ordning lunchen.
Inte för att jag har bestämt mig ännu för vad vi ska äta.
Jag får väl titta vad vi har i kylen och frysen och sen
komma på något att kocka i ordning.
Helst ska det vara något som går fort att kocka.
För jag tycker det är sååååå tråkigt med matlagning.

Ha en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0