Mattias sjuk ?.......

På jobbet var det först lugnt, men sen efter frukosten
blev det stressigt igen.... tråkigt när det ska vara så
ojämt med jobb.. ena stunden knappt något och sen när
det väl blir jobb så blir det så mycket på en gång.

Teresa var förbi här på eftermiddagen.
Vi satt och tjolade om dittan och dattan... för det är
ett tag sen som vi träffades. Så det var på tiden nu.

Jag och kidsen var förbi hos gullungarna i dag.
Molly var så gullig och rolig och på bra humör.
Nellie var också på bra humör och gullig.
Men efter ett tag så försvann hon upp på sitt rum,
så jag hann inte prata så mycket med henne.
Molly kröp runt för fullt och sen ställde hon sig
upp mot soffan... det såg så sött ut.

Få se om Mattis blir sjuk... han har klagat på
halsen i dag och sen har han börjat hosta.
Sen tycker jag att han ser lite blek ut.
Men tidigare i dag när jag kände på hans
panna, så var den inte het... få se hur den känns
nu på kvällen. Han är liiiite extra gnällig i dag....

Kl. 20.00 ska jag bänka mig framför tv:n och
titta på Bonde söker fru.

Ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0