Stressigt....



I går hade jag rätt så lugnt på jobbet..... men i dag var det
helt der motsatta.... med råge!!!!
Jag hann inte in på kontoret förrens stressen började.
Flera stycken kom in samtidigt och skulle ha hjälp med något.....
Jag hade så mycket att göra, så jag hann bara vara ute och röka
en gång... och det vid förmiddagsrasten.
Sen var det väldigt "rörigt" på jobbet.
Många som sprang inne på kontoret... av olika anledningar.
Möte i konferansrummet med folk utifrån....
Mycket spring i korridoren av både personalen och andra
folk som skulle på möten av alla dessa slag......
Nog om jobbet!

Ringde Avesta sömnlabb och  hörde varför jag inte har blivit kallad
till mitt återbesök, som lovat.
Fick till svar att jag var uppsatt den 1 september, men att dom
låg efter så mycket att dom inte än hade hunnit komma till mig
ännu i väntelistan.... så att säga.
Men jag fick en annan tid på en gång... hon gav mig den första
lediga tiden som fanns.... 10 december!!!!!!
Så, det är bara att vänta.... suck.

Kram!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0