Tråkigt....

I dag var det sista dagen som min chef jobbade
hos oss. På måndag börjar han i Borlänge.
Tråkigt...tråkigt... tråkigt tycker jag.
Men vi jobbar ju fortfarande i samma företag,
så förhoppningsvis så kommer man att träffa honom ändå.

Efter jobbet åkte jag hem och så somnade jag på soffan.

När jag vaknade, så åkte vi och handlade på Willys i Ludvika.
Jösses, vad folk det var i affären... hela parkeringen var full med bilar.
Vi var även in på det nya loppiset vid Samhall.
Jag köpte 2 st korgstolar och sen något litet bord till det.
Vi ska hämta dom i morgon.

Nu ska jag sitta här ett tag och surfa runt, sen ska jag
gå ner och kolla på tv.... om det blir något bra att se på.
Om inte annat så blir det ju "På spåret" i dag... och det gillar
jag att titta på... men ingen annan i familjen....

Ha en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0