Tillbaka på jobbet....

I dag började jag i Ludvika igen... alltså jobba.
Det kändes väl lite si och så.
Det tar väl någon dag innan man kommer in
i det igen... både med jobbet och allt nytt
som har hänt sen jag jobbade där sist.

Efter jobbet var jag hemma och somnade till
och från på soffan... jag var/är jätte trött.

Innan jag skulle på vävningen, var jag förbi hos
brorsan och dom.
Nellie satt i badet och ville att jag skulle leka
med henne... så jag satt en lite stund och lekte
med en My little ponny... hahaa.
Marko hade precis gjort mat, så dom undrade om
jag ville ha... och eftersom jag inte hade ätit något
så tog jag lite mat. Det var bulgur och chili con carne.
Mmm... det var gott... liiiite starkt var det också.
Molly var på gott humör och ville också ha något att
äta, fastän hon hade fått mat strax före.
Lina sa att Molly var så matglad.

På vävningen höll vi fortfarande på med att sätta upp
en varp ( tror jag det heter ). Men nu blev det så lite kvar
att göra med det, så att jag kan börja väv nästa gång.
Så nu ska jag bara komma ihåg att fixa trasor tills
nästa måndag......
Jag har inte bestämt mig ännu för vilka färger jag ska
väva i .... blått i någon nyans blir det, men jag vill
nog har någon färg till.... tror jag.....

Nä, nu måste jag tänka på nattsömnen... så jag orkar
gå upp kl. 05.00 i morgon bitti.
Jag har så ont i min högra axel/arm och nacke, så jag
sover dåligt pga av det.... också.... suck.

Ha det!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0