Fars dag.....



Min pappa med blommorna som han fick av oss i dag.




Mattias hjälper morfar att skrapa lotterna som han fick.




Johanna läser tidningar.




Min mamma grejar med håret samtidigt som hon tittar på tv:n.




I dag har jag varit till radion och sänt gudstjänsten.
Carina kunde inte, så då erbjöd jag mig att göra det.
Jag var kvar till kl. 14.30 på radion, för jag bytte lite
låtar till nästa vecka... och tiden går ju så fort.

Satu var förbi med Party-lite grejerna som jag
beställde på hennes ljusparty.
Så nu har jag massor av olika dofter på ljus.

Vi 17-tiden åkte vi hem till min mamma och pappa.
Vi var dit och firade pappa på farsdag.
Han fick Johannas och Mattias nyaste skolfoto i
varsin guldram, 4 st olika skraplotter och en
bukett blommor... som gick i orange.
Vi fikade där... morsan hade hembakat fikabröd.
Åååhhh... det är ju så gott med hembakat.
Hon hade gjort jätte goda bullar... mmmmm.
Fick med mig bullar hem, så att Hasse också får
fika lite. Han har ju jobbat ett långt skift i dag.
Från 8.00 till 20.00.... puuuh.

Har inte donat och grejat i dag... jag har ju knappt
varit hemma ju.... vi kom hem från mina föräldrar
kl. 19.20 och nu är jag för trött för att fixa och feja här.




Trackback
RSS 2.0