30 dagar kvar....

I dag är det 30 dagar kvar till julafton!
Usch, va tiden går fort.....
Jag har inte gjort någonting inför julen... ännu.
Man tänker att: jag hinner.... och vips så har
dagarna gått och så får man stressa med julkorten,
julklapparna, julpyntet...osv....
Men innan julen kommer så har jag 3 st
födelsedagar i familjen att "stöka" över.
( Dålig planering eller... ???? )
Första är nu till helgen och nästa är på lucian
och den sista är 1 en vecka före julaftonen.
Så nog har jag att göra.... så här i december.

Hur som haver, så kommer julen oavsett om
man stressar, tar det lugnt, pyntar, ej pyntar,bakar... osv.

Här kommer lite bilder på JULEN!!!



Julgranen ska helst vara äkta... för då luktar det jul.



Jag tycker om att skicka julkort... och även få....



Julblommorna är så fina.



Mmmm... gott med knäck!!!



Mysigt och fint med lucia.



MMMMM.... så himla gott med CHOKLAD!!!!!!



Julklappar. Roligt att se barnens tindrande ögon vid julklappsöppningen.



Det är roligt att julpynta, men drygt att plocka ner det igen....



Ingen jul om man inte får dricka den goda julmusten... kall.




Dessa två är mina favoritmat på julbordet.



Mysigt med adventsstake med levande ljus....



Det är så fint och mysigt med adventsstjärnorna och
ljusstakarna som lyser i fönsterna....



Ingen jul om inte min mamma bakar sina GODA pepparkakor.



Jultomten!!!!

Trackback
RSS 2.0