Helg igen....

I går orkade och hann jag inte skriva här inne.
Men jag kan kortfattat skriva om min dag i går.

Jobbet = STRESS, STRESS, STRESS, STRESS
JOBBIGT, HEMSKT, STRESS!!!!!

Efter jobbet åkte jag och storhandlade på Willys.
När jag kom hem så dröjde det inte länge förrens jag
somnade i soffan i och sov i 1½ timme.
Sen satt jag bara i soffan och kände mig helt slut.
På kvällen var jag på sista akvarellkursen för denna termin.
När jag kom hem från kursen kl. 21.00 gick jag och la
mig för natten. Jag var helt slut och mådde inte så bra.




I dag har det också varit stressigt på jobbet.
Men jag försökte ta det lite lugnare, för i går fick jag
ett tryck över bröstet och hade lite svårt att andas.

I dag har mina älsklingar ( ungarna ) åkt till deras
storasyster Sofia och hennes sambo Johan i Våmhus.
Sofia har bjudit alla sina syskon hem till dom.
Jag och Hasse skjutsade ungarna till Borlänge, där dom
tog tåget till Mora. Sen i Mora skulle Sofia hämta dom.
Dom ska vara där hela helgen. Vi ska hämta dom på
söndag i Borlänge tågstation.
Usch, vad konstigt det känns när inte kidsen är hemma.
Tom och tyst.... och öde.
Hasse ska jobba natt, så jag blir alldeles ensam här
hemma i kväll och natt. Och det har jag nog aldrig
varit sen vi flyttade till detta hus.
Konstig och ovanligt är det.....
Jag längtar redan efter dom....

När vi kom hem från Borlänge åkte vi hem till brorsan
och hans familj. Morsan och farsan kom också dit.
Det var full rulle på Molly och Nellie.
Nellie ville hela tiden leka på hennes rum.
Först ut var att leka med henne blev min mamma.
Sen lekte jag med henne ett tag. Vi lekte i dockskåpet.

Snart börjar mitt fredagsnöje "Dobidoo".
Så jag slutar här... med att önska er
en trevlig helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0