Fula skivomslag....

I helgens kvällstidningsbilaga var det bilder på fula
skivomslag.. enligt reportern.
Så då blev jag intresserad av att ev. se fler.
Och det vill jag lova att det finns alla dessa olika
varianter på skivomslag... allt från fina, söta, fula,
hemska och groteska....
Men jag ska nu visa för er skivomslag som är
töntiga, fula ( kanske inte då när de  gavs ut, men
i dag är dom det.. enligt mig ).



Undra om han försöker se sexig ut ?
Jag tycker han ser "slimig" ut.....



Om dom tror att dom är snygga, så tror dom helt fel....



Han kan man kalla för Sream dream.....



Undra om ett sånt här omslag skulle sälja idag ???



Hmmm... hur kommer man på att göra en
sån här omslag???



Pinsamt löjlig....enligt mig.



Man undrar om skivan är så dålig att lyssna på, så att
man har tagit till "nakentricket"???



Undra vilka som köpte denna skiva, genom att bara
titta på omslaget?????



Inga kommentarer.....



Enligt Dansbandskampen på tv:n, så är denna grupp
bra och populär....



Gillade vi verkligen killar som såg ut så här på
80-talet???? I dag har jag lite svårt att förstå det.....



Omslaget  har sett mycket bättre ut utan Kjell i horisonten....



Undra vad dom tänkte här????



Dom verkar ha svårt att övertyga att deras
egna sånger är bra....



Hmmm.... inte precis rätt styling på grabbarna, med
tanke på att dom sjunger hårdrock......



Undra vad det är för musik på denna skiva??? med tanke
på skivomslaget?????


Som vanligt så blir det många bilder när jag ska visa något,
och ändå så har jag inte tagit med alla som jag har sparat.
Jag har frågat det förut, men fick bara ett svar.... är det för
mycket bilder?????? Kommentera gärna detta!!!!
Trackback
RSS 2.0