Dålig start......

Min dag i dag började inte på det bästa sättet precis.
Jag försov mig. Så jag kom 2 timmar senare till jobbet i dag.
Så man har känt sig stressad hela dagen hittills.
Sen är jag enormt trött också... antagligen därför jag
försov mig.... för att jag är så trött och sover dåligt.
Hur som haver, så var jag på jobbet och hade fullt
upp.... hann ej göra allt som fanns att göra.
Men det kommer ju en ny dag i morgon igen.

Efter jobbet har jag bara varit hemma och kämpat med
att inte somna. Och i dag har det inte varit lika lätt att
somna till. För så fort jag har känt att snart somnar jag, så
har jag blivit störd av någonting.... besök, telefonen som har
ringt hela j-vla tiden och skrikande tv-spelande grabbar.

Kl. 16.30 ska jag i väg och ha det skönt.
Jag ska på fotvård hos Lotta. Åhh.. det är ju så skönt.
Risken är nog stor att jag somnar där i stället.
Det har hänt några gånger förr.

Kl. 18.30 är det vävning igen. Ska gå dit fastän jag har
så j-vla ont i höger axel och arm och handled.
Men jag ska ta det lugnt och sen gå hem tidigare.

Snipp, snapp slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0