Tänk på %......

Min förmiddag gick åt att sova. Jag var väl vaken
flera gånger, men efter ett tag somnade jag igen.

På eftermiddagen åkte jag och Hasse till Sunnansjö
Vävbutik. Jag köpte trasor till min kökssoffsmatta, som jag
ska börja väva på måndag. Jag köpte blå trasor i lite olika
nyanser. Så få se hur det blir att blanda dom huller om buller.

På hemvägen stannade vi till på pizzerian i Marnäs.

När vi kom hem till Smedjebacken åkte Hasse med sin
morfar ner till kyrkogården och jag stannade till vid
fasters gullungar..... igen.
Nellie såg jag inte röken av. Hon satt vi datorn och spelade.
Molly var som vanligt på ett bra humör.

Jag har suttit och nystat lite i kväll.... dom trasorna som jag köpte.
Men jag tog en paus nu och satt mig här framför datorn.

Hasse åkte till jobbet vid 19-tiden. Så nu är det så tyst här.
Oooooovanligt ju!!!!!!
Det är så konstigt. I bland längtar man att man ska få vara
helt barnledigt. Och sen när man väl blir det, så längtar man
efter ungarna och tycker att allt känns konstigt utan dom.

Så här på helgen är det många som är på fest eller har en själv.
Men här kommer en varnings ord till er... tänk på %, så du
inte blir för full och rent av somnar. För i det läge kan man
inte lite på sina vänner. Det kunde inte dom här i alla fall.





























Så här kan det alltså gå om man somnar först på festen.....

Ha en trevlig kväll!
Trackback
RSS 2.0